پوشک مولفیکس یا مای بیبی؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

مای بیبی سایزش ی کوچولو از مولفیکس کوچیکتره برا اوایل که نوزاد کوچیکه خوبه،ولی زیاد که جیش کنن توی پوشک پنبه هاش گوله گوله میشه بد حالت میشه، بچه که بزرگ میشه زیاد ادرار میکنه، من برا دخترم بیشتر مواقع مولفیکس استفاده کردم خیلیم ازش راضی تر بودم

مای بیبی

مولفیکس بهتره .. مای بی بی با دوسه بار جیش کردن بچه حجم سنگینی میگیره ک انگار برابر با ۵ ۶ بار جیش کردن تو مولفیکسه

مولفیکس

سایز صفر و سایز 1 مایی بی بی گرفتم سایز2 مولفیکس

مای بیبی

مولفیکس

هانیزفقط

مای بی بی

مای بی بی

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۹ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۳ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه🌻🤍 مامان پناه🌻🤍 ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی