مامانا پوشک هانیز یا مای بیبی یا مولفیکس؟

۱۱ پاسخ

هانیز جدیدا حساسیت میاره نخر بدرد نمیخوره من قبلا میخریدم خیلییی راضی بودم الان بسته جدید که گرفتم عوضش کردن و حساسیت میاره مای بیبی خریدم راضی هستم عالیه

مای بی بی
مولفیکس واقعا مذخرف

مولفیکس

مولفیکس

من که مولفیکس گرفتم میگن درصد حساسیتش نسبت به بقیه پایین تره

من سر دختر اولم هم مای بیبی استفاده کردم هم مولفیکس و کوکومی و کوکومی اون موقع خیلی خوب بود به نظرم

مای بیبی

من. مای بی بی میبندم براش راضیم چسبشم خیلی خوبه

مولیفکس به همه بچه ها میسازه . ولی بقیه ممکنه نسازه و حساسیت بده .
مرسی که معمووولا حساسیت زاست

من هانیز دو‌بسته گرفتم خیلی تعریف میکردن بنظرم خیلی کوچکن سایز یک گرفتم

من مای بیبی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب ۴ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۹ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۳ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه🌻🤍 مامان پناه🌻🤍 ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی