۱۱ پاسخ

مولفیکس ماندگاری داره چسباش محکم تره

من از مای بیبی خیلی راضیم

مای بیبی های جدید زبر هستن و باعث خارش میشن.

من مای بیبی گرفتم دوتا
هانیزم می‌خوام بگیرم

هانیز

مای بیبی مولفیکس خیلی ناراضی داره

مولفیکس

من از مای بیبی استفاده کردم راضی بودم

مای بیبی

من سر پسر اول مای بی بی استفاده کردم حساسیت نداشت خوب بود

من مای بیبی گرفتم چون اول نمونه رایگان فرستادن راضی بودم سایزش بزرگ تراز همه پوشکا بود اگه حساسیت نده همینو بخرم کلا

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی