۱۱ پاسخ

من مای بی بی سایز 1گرفتم

هر برندی ک گرفتی یک بسته بگیر شاید ب اون برند حساسیت نشون داد

من هانیز سایز ۱ گرفتم

من مای بی بی صفرخریدم الان بازش کردم خیلی کوچیک بود بنظرم همون یک خوبه

من مولفیکس سایز ۱گرفتم هانیز معمولا باید آنلاین گرفت و بعضی از فروشگاه ها ندارن مای بیبی هم شنیدم نشستی زیاد میده

اونایی ک باردارن اکثرا مای بی بی گرفتن یا مولفیکس ولی باز اونایی ک بچه دارن اکثرا میگن هانیز میگیرن 😅 ولی باید ببینی کدوم بیشتر به پوست بچت سازگار خواهد بود

ما ی بی بی سایز صفر

من مولفیکس سایز ۱ گرفتم

مای بی بی سایز صغرویک گرفتم

من مای بی بی سایز یک گرفتم

من مای بی بی سایز۱گرفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱۲ ماهگی
مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی