۷ پاسخ

بنظر من صفر مای بیبی بگیر چون من دخترم سه کیلو پونصد بود یک براش بزرگ بود صفر گرفتم تا چهل روزش برای این یکم صفر گرفتم امروز

صفر اصلا نگیر

زیاد نگیر چون ممکنه بچت حساسیت نشون بده به اون پوشک

نه عزیزم، سایز صفر فقط مای بی بی داره، مولفیکس از یک شروع میشه که سایز یکش تقریبا اندازه سایز یک مای بی بیه، البته مای بی بی کلا یه کوچولو قواره اش از مولفیکس کوچیک تره

یکی هم این‌که بدونی کدوم سایز مناسب تر هست و هم این که کدومش سازگار تر با پوست بچه هست

تقریباعزیزم....یه مارک بگیر تعداد کم ببین بچه پاش حساسیت نشون نمیده

سایز صفر فقط مایبیبی داره
مولفیکس از 1 هست
چندتا هم بستگی به بچه ات داره چه وزنی به دنیا بیاد و روند وزن گیریش چجوری باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی