۸ پاسخ

سایز یک بخر ماهی دو بسته ۵۰ تایی کافیه

صفر ک نیاز نیست
یک من چهار بسته ۴۰تایی گرفتم اگه کم بیاد همون موقع می‌خریم
سر دخترم سه تا یک چهل تایی گرفتیم تا یک ماهگی بازم یه بسته دیگه گرفتیم با اینکه دخترم تپلی بود

من این ها را گرفتم فعلا ۳۵ تومن شده

تصویر

مولفیکس معمولا ب بیشتر بچه ها میسازه
منم سه بسته یک گرفتم یه بسته دو
ولی فکر میکنم یک زیاد گرفتم

مولفیکس بهتره یا مای بیبی؟

مولفیکس صفر نداره

من یک و دو
هر کدوم دوتا خریدم
نمیدونم میسازه بهش یا نه

۰ نگیر برا بچه هاییه ک خیلی زود بدنیا میان من ی بسته ۱ گرفتم ی بسته دو

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری