بالای سه کیلوباشه سایزصفربه دردنمیخوره
اره صفر خریدم بزرگه یک دیگه واویلا 🫣🤣
من سایز یک نمیبرم
چون همین صفر تا سه ماها هم مطمئنم بزرگن
سایز یک دو دست کافیه
سایز صفز بیشتر برای ماهایی که دوقلوییم خوبه برا شماها اگر وزن بچه خوب باشه لازمنیست
من یدونه سرهمی و دو دست سایز یک بردم
کلا از هرکدوم ی دست کافیه بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.