۵ پاسخ

تو کلاس امادگی زایمان به من گفتن یک دست سایز ۱ واسه زایشگاه که لباس رو ماما تن بچه میکنه .(راحت تر باشه و بچه اذیت نشه.)یک دست هم صفر برای بخش که اگه اون لباس کثیف شد داشته باشی

دوتا صفر دوتا یک

دوتا صفر ،اگه زیر 4کیلو هس

سه تا گذاشتم دوتا صفر یه ۱
یک دستم بیمارستان خودش تن نینی میکنه

یه دست صفر یه دست یک

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری