تو کلاس امادگی زایمان به من گفتن یک دست سایز ۱ واسه زایشگاه که لباس رو ماما تن بچه میکنه .(راحت تر باشه و بچه اذیت نشه.)یک دست هم صفر برای بخش که اگه اون لباس کثیف شد داشته باشی
دوتا صفر دوتا یک
دوتا صفر ،اگه زیر 4کیلو هس
سه تا گذاشتم دوتا صفر یه ۱
یک دستم بیمارستان خودش تن نینی میکنه
یه دست صفر یه دست یک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.