سلام
مای بیبی هانیز‌ چطوره خوبه؟
هانیز‌ یا مولفیکس؟

۱۲ پاسخ

فقط هانیز

پسرم بهش حساسیت داره میبندم میسوزه خیلی بد

صددرصددددد هانیز

من خیلی تعریف هانیز رو شنیده بودم ، اما بعد از مدتی دیدم خیلی داره پس میزنه فوری، مولفیکس گرفتم راضی ترم خیلی

کجای بیا روبیگا

عزیزم هانیز کانفی ببم

من از هردوتاش راضی بودم هانیزم باکیفیت بودالان نمیدونم چجوریه دیگه

من واسه بچه اولم استفاده میکردم عالی بود

مشکل اینجاس که به هر بچه ای یکیش میسازه
همکارم میگه فقط مولفیکس
دوستمون میگه فقط هانیز

من جاریم و دوستم سه ماهه دارن استفاده میکنن راضی بودن میگن حساسیت نداده جذبش خوبه پس نمیده . منم چند بسته خریدم انشالله که به بچه منم بسازه .

مولفیکس

سلام
بنظرم من به ترتیب مولفیکس، هانیز بعد مای بی بی

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۷ ماهگی