۷ پاسخ

پوشک مای بی‌بی خودش برند خوبیه

من برا بچه هام مولفیکس استفاده کردم. اصلا یبار هم پاشون نسوخته.

من برای دخترم دوسه سال پیش مولفیکس گرفتم و راضی بودم .ولی یبار مای بی بی و یه مارک دیگه گرون هم بود امتحان کردم اصلا بهش نساخت پاهاش همش زخم و قرمز میشد

بستگی داره ب پا بچه چی بخوره و حساسیت نداشته باشه ولی بنظرم از همون مای بی‌بی‌ بگیر

میخوام سایز ۱ بگیرم سایز صفر نمیگیرم

اععع پس چه برندی بگیرم؟

من مای بیبی گرفتم میگن مولفیکس چسبش زیاد خوب نی

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی