۸ پاسخ

سایز یک و صفر از هرکدام دوبسته بگیر و ببین نی نی به مارکش حساسیت نشون نمیده بعد برو سایز های بعدی را همون مارک بخر

برا بچه فامیلمون به عالمه مولفیکس گرفتن
بدنیا اومد بهش نساخت، پوستش میسوخت
با التماس کلی زیر قیمت عوض کردن

بنظرمن کار اشتباهیه که از الان بخریم چون بعضی بچه ها هستن زود رشد میکنن پس باید زود سایزشو عوض کرد بعضی هام کم رشد میکنن تو همون سایز میمونن
ولی اگه بخریم و بعدا عوض کنن اشکال نداره

من با چندنفر با تجربه صحبت کردم،۸تا سایز۱ بسته ۴۰تایی گرفتم,۵تا سایز۲ بسته ۴۰تایی،سایز ۳ هم ۸تا۷۰تایی کرفتم،شنیدم به ماهای بیشتری میخوره،
مولفیکس

فعلا فقط ساید یک بگیر ۲-۳ بسته بعد که کوچیکش داش میشد برو رو دو

من شوهرم رفته کلی پوشک تا ۶ماهگیش خریده مارک مای بی بی

من از هر بسته پنج بسته گرفتم ولی نمیدونم کمه یا خوبه

من دوتا بسته ۱ گرفتم دوتاهم ۲ گرفتم و یکی صفر برای بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۸ ماهگی
مامان دلارز🥺🧿💋 مامان دلارز🥺🧿💋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری