پوشک سایز یک،بسته چهل تایی
4 بسته بگیرم کافیه یا کمه؟

۹ پاسخ

من فعلا یدونه خریدم

نه بسته

کافیه

منم ۴ تا گرفتم

زیاد نگیر ممکنه به اون برند حساسیت بده بمونه رو دستت

زیاده، البته بستگی به سرعت رشد بچه داره

سایز ۱ هم چهاربسته زیاد چون خیلی کم استفاده میشه و دکترا میگن باید بزرگتر ببندید که لگن بچه باز شه و رشد کنه

صفر اصلا استفاده نمیشه برای بچه های نارسه

بزار موقع خودش بخرین باوو اینکارا چیه الان دو سه بسته صفر بخر همیین

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی