ممنونم😘😘
عزیزم من بچم ۳۵ هفته به دنیا اومد ۲ کیلو بود اما بازم سایز ۱ گرفتم نه صفر بنظرم فقط سایز۱ بگیرم
من ۱بسته صفر استفادم شد
یه بسته صفر بگیر
سایز صفر خیلی لازم نمیشه
معمولا برا بچه های نارس استفاده میشه
دوستام به من گفتن از هر کدوم یک بسته بگیر تا بچه به دنیا بیاد ببینی وزنش چقدره
بنظرم سایز صفر فقط یکی بگیر واسه بیمارستان ۱ هر چند تا خواستی بگیر
عزیزم به وزن و جسه کودک بستگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.