۳ پاسخ

مم دوبسته ۴۰ تایی سایز ۱ مولفیکش گرفتم
یه بسته ۴۰ تایی و یه بسته کوچیک هم سایز ۲ گرفتم فعلا . ولی بازم سایز ۲ و ۳ میگیرم

من دوبسته ۴۴تایی یک گرفتم دو بسته ۲ بنظرتون اضاف ک نمیاد؟؟

دو بسته 40تایی 1 گرفتم مولفیکس
سه بسته دو‌

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وهشتم بارداری