پوشک سایز یک چند بسته استفاده مبشه ؟

۴ پاسخ

دوبسته فعلابخر.چون بچه وزن میگیره سایزصفرم نخر اگه درشت باشه اذیت میکنه ۱مناسبه

من صفر و یک هنوز نگرفتم اما دو و سه و ۴ رو هر کدوم ۱۲ بسته گرفتم

چهاربسته بیست تایی گرفتم

فک کنم ۱ بسته چهل تایی

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وهفتم بارداری