۷ پاسخ

معمولا تا ۱ماه ۲ ماه بسته به وزن بچه

فعلا یک بسته صفر 20 تایی و یک بسته یک چهل تایی بگیر
هر موقع تموم شد دوباره میگیری

فک کنم تا دوسه ماه
سایز صفر برا نوزادای نارس زیر ۲کیلوعه نگیرین اصلا ب کار نمیاد

یک نیوبورن بگیر
بعد دیدی رشدشو تغییر سایز میدی

من که ۰ گرفتم نمیدونم

روی بسته سایز ۱ نوشته ۲ تا ۵ کیلو

۰ بگیر بعداً ۱استفاده میشه

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد