مامانا شما چند بسته پوشک سایز ۱ گرفتین

۱۱ پاسخ

من بخرم یه بسته بیشتر نمیخرم چون شاید نساخت ب پوست بچه

من ۳ بسته ۴۴ تایی گرفتم

معمولا ۲ بسته نیازه

من ی بسته گرفتم بسته ی دوم تموم نشده بود ماهلین سایز دو شد

۱بسته

من نمی‌خرم
همون موقع میخرم چون معلوم نیست چند بسته استفاده بشه کم یا زیاد
موقع پسرم شماره صفر زیاد استفاده شد
یک و دو در حد یه بسته ۴۰ یا ۵۰ تایید استفاده شد

2بسته خریدم

۲تا گرفتم

۱بسته

من هنوز نگرفتم هیچی. ولی میگن دو بسته از هر سایز تا سایز سه بگیریم بهتره

دوتا

سوال های مرتبط

مامان دلارز🥺🧿💋 مامان دلارز🥺🧿💋 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد