مامانا چند بسته پوشاک سایز ۱ بگیرم ؟ 😁

۷ پاسخ

من یه بسته ۴۰تایی گرفتم برا تو خونه یه بسته ۲۰تایی برا بیمارستان

يك بسته بگير چون ممكنه بهش نسازه

من از سایز ۱و۲و۳ هرکدوم ۱بسته گرفتم
بستگی داره وزن بچتون چقدر باشه

من یک بسته خریدم ببینم بهش میسازه یا نه ک بعد بخرم باز

من سه بسته گرفتم ۴۴ تایی

من یه بسته ۴۰تایی گرفتم ، بهم گفتن کافیه نهایتا دو هفته بچه ها رو سایز ۱ هستن بعد میفتن روی ۲

من ۴ بسته گرفتم😂

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد