خانما سایز ۱ و ۲ و ۳ چند بسته پوشک نیاز میشه بخرم

۷ پاسخ

من از هر سایز پنج تا هفت بسته14تایی گرفتم.. فروشگاهه بابامه اگه بهش نساخت میبرم عوض میکنم

یک ستا
دو هم پنج تا بگیر ببین رشد نی نی چطوره

من سایز ۱ دو بسته ۴۰ تایی گرفتم مولفیکس
سایز۲ ۶ بسته ۱۶ تایی فک کنم مای بیبی
مغازه شوهر خواهرمه نساخت میرم عوض میکنم

به من گفتن از ۱ و ۲ هرکدوم ۲ بسته
۳ غعلا نخریدم

من سایز ۱دوبسته خریدم با دو بسته سایز دو از ۳چهار تا بسته خریدم زیاد استفاده میشه

ب روند رشد بچه بستگی داره،من دخترم تا چند ماه ی سایز رو استفاده میکرد،چون ظریف بود،ی بچه ای میبینی ۲ ماهشه سایز ۳ استفادع میکنه

شاید بچه به اون مارک پوشک حساسیت بده
نمی‌دونم باز خودتون میدونین

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد