من نی نیم ۳۵۰۰ بود سایز صفر یه بسته استفاده کردم
هفته آخر که سونو رفتی،اگه وزن بچت از سه کیلو کمتر بود ،سایز صفر بخر،وگرنه همون یک کافیه
داروخونه به من گفت اگه سه کیلو به بالا باشه باید یک ببندی روی بسته هم وزن بچه رو نوشته یک برای بالای سه کیلو هست
سایز 1 خوبه... صفر برا بچه های هس که زود ب دنیا اومدن یا وزنشون کمه قابل استفاده است
هر دو رو بخر
چون سایز صفر تو بیمارستان لازم میشه
سایز ۱ تا چند ماهگی اندازست؟
من دو تا بسته تعداد کم مای بیبی صفر خریدم. درحد یه هفته. بعدش همش یک
عزیزم بستگی به وزن و جثه نوزاد داره
یک بسته سایز صفر کافیه فعلا بیشتر نگیر
بیمارستان هم خواستی بری هم سایز صفر ببر با خودت هم یک
من سر پسرم ۱خریدم..الانم ۱خریدم..صفر خیلی فک کنم کوچیکه
صفر بگیر ولی از بسته های کوچیکش که تعداد کمی داره
چیزی که من طبق تجربه دیگران متوجه شدم برای اول کار صفر خیلی خیلی بهتره مخصوصا دختر چون یک یکم گشاده ممکنه پس بده ، اول کار صفر بگیر اگه ایشالله بچت تپل مپل بود بعده یک هفته تموم میشه یک بگیر
صفر ۲۲ تایی بخر برای یک هفته اول از بعدش یک
صفر واجبه
صفر بگیر بچه تا چهار کیلو هم جوابه سایز یک پس میده برا بچه خیلی بزرگه ،تجربه بچه دارها اینه ب روش نگاه نکن چی نوشته
یک بهتره ۰اذیت میشه بند ناف بخاطر اون میگم
یک بگیر،بزرگ باشه میشه یک کم تنگ ترش کرد ولی کوچیک باشه میمونه رو دستت
میخوای 1 بخر دیدی بزرگه بعد برو صفر بگیر
دختر من 3300 بود تا دو هفته صفر مصرف کرد
صفر واسه نارس ها هست
یک بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.