برای بچه سایز ۱ مای بی بی خریدم خوبه یا نه صفر بخرم؟

۱۰ پاسخ

من پسرم 4 کیلو بود ولی تا 10 روز 0 بستم 1 خیلی بزرگ بود

من صفر خریدم همه دعوام کردن گفتن باید 1بگیری صفر واسه نوزاد های نارس هست و بچه حداقل3کیلو هست صفر کوچیک میشه فعلا همون یه بسته شد

بستگی به جثه نینی داره

برای بچه ای که تازه بدنیا میاد صفر خوبه تا یکماه مگه بالای چهار کیلو باشه

من بچم ۳ کیلو بود سایز ۱ مای بیبی میبندم کلا صفر نگرفتم

اتفاقا لازمت میشه
منم نخریدم آجیم گف حتما یکی بخر برا بیمارستانت.
بچم ۲۹۰۰ بود تا الان ۴تا بسته صفر استفاده کردم

من پسرم ۳۱۵۰ بود موقع تولد ،صفر استفاده میکنم تا الان

یه بسته بخر واسه بیمارستان

من پسرم ۳۳۰۰ بود وزنش هنوز دارم صفر استفاده میکنم بسته اولمه و احتمالا یکی دیگه باید بخرم از سایز ۱ هیچی باز نکردم

سایزصفربرانوزادهای نارسه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری