۱۱ پاسخ

عزیزم درخواست میدی تقریباً هم هفته هستیم

تاپیکام ببین گلم😌❤️
کرجم

تاپیکام ببین گلم😌❤️

من از هرسایز ۳ بسته گرفتم
تعدادشون هم ۱۴ ۲۴ ۳۴

سایز۱همون یه بسته کافیه.سایز۲هم من دوبسته گرفتم ولی سایز3چهاربسته چون بیشتر استفاده میشه

من بسته سومو دارم استفاده میکنم

من دو بسته یک خریدم

ب نظرم دو بخر

من یک یه بسته ۲۰ تایی یه بسته ۴۰ تایی بعدش هی نم میزد میگفتم لابد یک کوچیکه برم صفر بخرم تا اینکه گفتم بزار یه ۲ ببندم ببینیم چی میشه دیگه دیگه نم نمیزنه فهمیدم یک کوچیک بوده با اینکه هنوز ۴ کیلو هم نشده

میگم که بستگی به بچه داره چقدر زود رشد کنه

بستگی به بچه داره دختر من یک یه بسته

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد