باور کن من سومین بسته ی صفر رو دارم استفاده میکنم
صفرو حتما بخر
من صفر گیرم نیومد هنوز هم پوشک نگرفتم
نه، یک بخر، مگر اینکه بچه ت نارس باشه،
یک بگیر
صفر خیلی کوچیک م
من یک گرفتم دخترم هم دو نیم بود وزنش
یک بسته صفر لازمه
فقط۱...
بستگی به وزن بچه داره
صدرصد
من هنوز دارم ۰ میبندم
سایز یک مولفیکس از ۲ کیلو داره به بالا بعدش هم استفاده ت میشه مگر اینکه بچه ت نارس به دنیا بیاد خدایی نکرده که باید مای بیبی صفر بگیری
بستگی به وزن داره
من برا ۲ تا ۵ کیلو میخام بخرم نمیدونم چند میشه
من کلایک میخام بخرم
به نظرم سایز یک مولفیکس رو بگیر
من یک خریدم خوبه
من یدونه صفر وچنتا یک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.