۳ پاسخ

صفر.

بعضی لباس ها میزنه از سایز ۰ تا ۳ میشه استفاده کرد ،اما در کل بستگی به بچه داره که رشدش چجوری باشه ، ممکنه براش بزرگ باشه روزای اول یا ممکنه زود براش کوچیک بشه
بنظر من سایز هارو تکی بگیریم بهتره مثلا ۰ جدا باشه ۱ جدا باشه ۲ جدا باشه
من خودم از ۰ تا ۳ رو هر کدوم جدا گرفتم که یوقت بزرگ نباشن واسه روزای اولش

صفره .

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد