۲ پاسخ

رو خود بسته نوشته نسبت ب وزن مشخص میشه

یه بسته 40تایی سایز یک بسه دوتا هم سایز دو. سایز سه خیلی بیشتر مصرف میشه. دختر من 3300بدنیا امد من دو تا بسته استفاده کردم زود کوچیک شد براش دو هم زیاد استفاده نکردم اما سه خیلی مصرف داشتم

سوال های مرتبط

مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 ۱۱ ماهگی