۶ پاسخ

من سه دست صفر گرفتم
دیگه اگه بگیرم سه دست هم یک میگیرم
ولی نوزاد هرچقدر لباس بگیری باز کمه🙁

سه تا شش ماه استفاده میشه

سایز یک ۳تا ۶ ماه
بستگی ب بچه داره سعی کن ۲-۳دست بیشتر نگیری ممکن زود کوچیکش بشه
اگه بعد دیگه بچه ریزه میری بیشتر میگیری

فک کنم تا چهل روزگی دوماه اندازه بشه چون تازگیا رفته بودم پیش بچه فامیلمون که دوماهشه سرهمی سایز یک تنش بود

اخرین سونو بستگی به وزن بچت داره

سوال منم هست🫠

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۳ ماهگی