۸ پاسخ

من سایز 0 سه دست گرفتم پسرم ۳ کیلو دنیا اومد
الان ۳۴۰۰ اندازشن و هنوزم جا داره تپل تر بشه سایزش باشن
حتما ۰ بگیر چون یک برا یک ماه اول خیلی بزرگن

اگه استاندارد باشه تا سه ماهگی اندازه است

صفر ب درد نمیخوره من از 1 گرفتم کلا فقط از بیمارستان بیاری خونه نهایتا کاربرد داره ی هفته نشده باید 1 بپوشه

من ۳ دست گرفتم

صفر رو در حد ۲دست کافیه بعد چله دیگ بدرد نمیخورن بقیه رو سایز ۱ بگیر

اگر مارک های معروف ایرانی امثال دانالو کوکالو و اینا باشه تا همون دو ماه و نیم سه ماه اندازه میشه

والا سوال منم هست🙁من برای بیمارستانش خریدم

ی دست کافیه باقیشو یک بگیر من صفر فقط یرابیمارستان گرفتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد