من سایز 0 سه دست گرفتم پسرم ۳ کیلو دنیا اومد
الان ۳۴۰۰ اندازشن و هنوزم جا داره تپل تر بشه سایزش باشن
حتما ۰ بگیر چون یک برا یک ماه اول خیلی بزرگن
اگه استاندارد باشه تا سه ماهگی اندازه است
صفر ب درد نمیخوره من از 1 گرفتم کلا فقط از بیمارستان بیاری خونه نهایتا کاربرد داره ی هفته نشده باید 1 بپوشه
من ۳ دست گرفتم
صفر رو در حد ۲دست کافیه بعد چله دیگ بدرد نمیخورن بقیه رو سایز ۱ بگیر
اگر مارک های معروف ایرانی امثال دانالو کوکالو و اینا باشه تا همون دو ماه و نیم سه ماه اندازه میشه
والا سوال منم هست🙁من برای بیمارستانش خریدم
ی دست کافیه باقیشو یک بگیر من صفر فقط یرابیمارستان گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.