بستگی به وزن بچه داره ولی معمولا یک تا پنج کیلو قابل استفادس . یک بسته سایز صفر هم بگیر برای بیمارستان شاید لازمت شد . ولی کلا اگه میخوای چند بسته بگیری بزاری سه چهار بسته ای سایز یک بگیر
سایز صفر اگه وزن بچه اوکی باشه نهایت همون چند روز اول استفاده میشه
من تا الان ۳ تا ۴۰ تایی سایز یک استفاده کردم چند تایی تهش مونده تموم بشه ۲ میبندم
صفر و یک خیلی کم ولی ۲زیاد مصرف میشه
صفر یه بسته و یک دو سه تا بیشتر نخر
صفر که اصلا نیاز نیست . فقط مال بچه های نارسه. یک هم یکی دو بسته بگیر اگه لازم بود بعدش میگیری باز
سایز صفر برای بچه های زیر ۲/۵ کیلوعه و برای ۹۰ درصد بچه ها استفاده نمیشه بقیه سایزهاهم باتوجه به بالارفتن وزن بچه تغییر میکنه. میتونی فعلا ۲ بسته از هرکدوم بگیری داشته باشی اما باید به اینم توجه کنی که ممکنه به یه برند خاص حساسیت نشون بده نی نی.
ی صفر بگیر بعدش هر موقع دیدی کوچیکه بود سایز دیگش بگیر
سایز صفر دو بسته که داخلش ۲۰ تایی بود سایز یک هم یه دونه من خریدم ۴۰ عددی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.