۲۰ پاسخ

صفر نگرفتم
1 سه تا بسته کوچیک استفاده کردم
2 دوتا بسته بزرگ
الانم دارم 3 میذارم
همشونم مارک مای بیبی

عزیزم یه بسته یک بخر هر مای بیبی ب بچه نمیسازع ببینم چ مای بیبی ب بچت بسازه الکی نخر

صفر که نیازی نیست اگر بچه وزنش کم یا نارس باشه نیاز میشه که به نظرم اگر اینجوری شد همون روز میخره آدم ، سایز ۱ رو ۴ تا گرفتم

من صفر یدونه گرفتم 22تایی
خیلیا میگن زیاد کار نمیا خیلیا میگن میاد
اینم شد حکایت لباس نوزاد ی عده میگفتن صفر بخر ی عده میگفتن از یک شروع کن منم از هرکدوم س دست گرفتم😁

دوتا یسته یک یه بسته صفر بخر

سه تا یک دوتام ۲

صفر یک بسته کافیه
یک هم سه تا بسه

سایز صفر فقط یک هفته رفت واسش پسرم حساسیت نشون داد به مایبیبی مولفیکس میبینم حالا واسش

اصلا ۰ نگیر خیلی کوچیکه

من که یک هفته س سایز صفر میبندم
یه بسته ۴۴ تایی استفاده کردم ی بسته ۲۲ تایی هم ۵ تا ازش مونده

صفر خیلی کوچیک از نظر من نخر چون من بچم 4روزش بود بغل پاشو اذیت میکرد نصف بسته رو دادم به مادرهای که بچه 7ماهه داشتن رفتم سایز یک خریدم 3800بود دنیا اومد دیگه برا این یکی بچم همش یک خریدم

تو بیمارستان گفتن صفر نبندیم من از همون اول یک بستم

من مولفیکس گرفتم سایز۱چهار بسته و یکی دو گرفتم یکی هم سه
دیگه میخام دوتا دو و یکی سه هم بگیرم

من یه بسته کوچیک صفر گرفتم یه بسته بزرگ یک دوتا هم کوچیک یک بقیه هم تو همین تعداد تا سایز پنج

من صفر نگرفتم دوتا بسته چهل تایی گرفتم که یکی ونصفی تموم شده

من دوتا بسته ۴۰ تایی سایز یک مایببی گرفتم صفر خیلی کوچیکه

من یدونه صفر و دوتا یک گرفتم برا تو سیسمونیش چون میخواستم بزارم سه تا گرفتم
وگرنه همون یه بسته کافیه هی تموم شه میخرم میترسم حساسیت داشته باشه به برندش

من دوتا بسته ۱گرفتم

صفر یه بسته کلا استفاده نمیشه اگه بشه هم فقط یه هفته هست
سایز یک یک ماه استفاده میشه

من فعلا از هرکدوم یکی گرفتم اگ حساسیت نداشت ..بعدش همسرم بره چندتا بگیر

سوال های مرتبط

مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 ۱۱ ماهگی