۸ پاسخ

من بچه اولم ۲۷۰۰بود تا دوهفته سایز ۰استفاده کردم بچه دومم هم ۳۲۰۰بود اونم سایز ۰استفاده کردم تا یک هفته

سایز 1خوبه من 1بستم 3کیلوبود بچم صفرم میشه ولی پای بچه کیپ میشه قرمز میشه گناه داره

تا 4 کیلو جوابه
ی بسته کوچولو بخر روزای اول استفاده کن

تا 3 و نیم راحت استفاده میشه

تا ۲.۵ کیلو

من دیدم سایز صفر برا ۳۲۰۰ هم استفاده کردن

والا یکی از فامیلامون بچش ۳/۶۰۰ بود سایز صفر میزاشته یه هفته اول

برای بچه های نارسه ،تا ۲۵۰۰ فک کنم

سوال های مرتبط

مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 مامان الوین🧿👨‍👩‍👦 ۱۱ ماهگی
مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد