رو خود بسته پوشک میزنن
سایز ۱ بگیر
سایز صفر اندامی میشه
بچه داخلش راحت نیست
من خودم از هرکسی پدرسیدم گفتن سایز ۱
۲-۴کیلو هستش
پسر من ۳۷۰۰بود سایز صفر میبستم
الکی میگن برای نوزاد نارس و زیر ۳کیلوعه
الانم سایز صفر گرفتم که روی نافش نیوفته بهتره
من تا تقریبا ۱۵ روزگی صفر بستم
۱ خیلی بزرگ بود
تا ۳کیلو هست،بنظرم سایز یک بگیر بهتره بچه راحتتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.