ببین الان فقط سایز۰و۱بخر...بقیه سایزا بزار بدنیااومد بزرگ شدنی طبق سایزش خریدکن
خیلیا میگن صفر نگیر ولی خب بچه یدست تو بیمارستان صفر میپوشه میاد خونه لباسش کثیفه باز باید ی دست دیگ تنش کنی
کلی شیر میریزه
ب نظر من ۳ ۴ دست سایز صفر خوبه
۱ و۲ هم همین
فقط صفر و یک بگیر چند دست همین اصلا سایز های دیگه نگیر.الان سایز صفر ها همه صفرتا سه ماه شده،
ببین صفر برای بچه های ریز استفاده داره بچه درشت از یک باید شروع کنی ولی معمولا صفر رو میشه یک یا دو دست درحد بیمارستان و اینا گرفت
به تجربه میگم یک دوسه دست بگیر دو وسه وبقیه رو بسته به رشد بچتون خرید کنید ی موقع میبینی لازمه باز یک بگیری
لباسای ایرانی وخارجی هم تو اندازه خیلی باهم فرق دارن خارجیا ی مقدار لباسا کوچیک ترن ایرانیا بزرگتر بخاطر تفاوت الگو دوختشونه
من خودم اینجوری خرید کردم که لباس زیاد والکی نخرم
چون بعضی لباسا که مادرشوهرم ومامانم برا سیسمونی پسرم خریدن چون همین طوری خریده بودن اصلا هیچ وقت اندازش نشد بپوشم براش نو موند
یا زیادی بزرگ بود بعد تا میخواست اندازه بشه قدی کوتاه میشد چون پسرم چاق نبود ولی قدش بلند بود
من میگم چند وقت یک بار براساس رشد ونیاز بچت خرید کن اینطوری بهتره هم اقتصادی هم کاربردیش
صفر نگیر
چون تا ۶ ماهگی یک سالگی بچه زود رشد میکنه
عزیزم ی چیز ثابت و مشخص نیس ک،بستکی ب جثه بچه داره،من دخترم تا ۴۰ روز بیشترم سایز صفر میپوشید،۶ ماهش بود هنوز سایز ۲ میپوشید،بچه دوستم ۴ ماهش بود سایز ۲ براش تنگ بود🤷
سایز یک که از ۳ تا ۶ ماه هست
سایز ۲ هم از سه ماه تا ۹ ماه
من فقط سایز صفر تا یک خریدم
۲ هم باید بگیرم چند دست
سوال منم هست واقعا
صفر نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.