۷ پاسخ

صفر دو دست کافیه زود کوچیک میشه شایدم اصلا لازم نشه

من چون دو قلو دارم واسه هر کدومشون سه دست سایز صفر گرفتم،چون مطمعنم ریزن ،اوایل هم لباساشون زود به زودباید عوض شه

از هر کدوم ۳ دست بگیر ولی حتما حواست به قواره لباس باشه که استاندارد باشه
اگه دانالو یا نیلی بگیری عالیه

منکه 1 و 2 گرفتم
0 همون موقع اگ لازم شد میگیرم

من فقط سایز یک و صفر گرفتم میخوام صبر کنم بدنیا اومد ببینم چقدره وزنش طبق قد و هیکلش لباس سایز بزرگتر بگیرم

فقط ۰و ۱ بگیر بقیش نسیت به سایز و فصل بگیر بعدا که زمانش رسید اینا تا ۳ ماهگی جواب میدن حداقل صفر کمتر بگیر یک بیشتر

هرکدوم ۳ دست گرفتم من

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد