۷ پاسخ

پوشک بگو عزیزم مای بیبی خودش مارکه ، مای بیبی مولفیکس چیه 😅
من ۴ تا یک گرفتم
۲ تا ۲ ، ۲ تا هم ۳ ، گفتم واسم ۴ تا هم ۴ بیارن

بسته به وزن بچه ات داره
ولی سایز دو زیاد نخر ولی سه رو زیاد. بخر

چون زیاد بایک فرق نداره

۲ بگیر

من فقد یه بسته ۱ استفاده کردم یه بسته دیگه دارم دیگه بازش نمیکنم میدم ببره عوضش کنه دو رو باز میکنم من مای بیبی خریدنی آقاهه گف دوزیاد استفاده نمیشه از دوهم دوبسته دارم فک کنم همون یه بستش استفاده بشه

نه دوو بگیر

همون 3 تا کافیه بقیه 2 بگیر

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد