ازنظرمن بخرزیادچون داره گرون میشه خیلی زوره پوشاک بچه داره به یک میلیون میرسه من الان توفکرم چکارکنم🤧
من تجربه ندارم همسرم رفته بود بگیره فروشنده بهش گفته بود سایز دو نبر سایز یکو سه ببر دو معلمولا استفاده نمیشه از یک میره رو سه اون موقع اگع دیدی سه بزرگشه بیا یه بسته دو ببر
دیگه نمیدونم تاچه حد درسته
من یه بسته گرفتم فقط چون دیابتیم ممکنه وزن بچم بالاباشه زود سایز یک براش کوچیک بشه
خوبه
دیگه نگیر
یوقت میبینی نمیسازه به بچه
نه نگیر دیگه
یهو دیدی این مارکبهش نساخت
میگن سایز ۴ خیلی استفاده میشه. حالا گرفتی ایراد نداره.
زیاده چون اولاش خیلی سریع وزن میگیرن بچه ها
کافیه عزیزم
دیگه نخر فعلا بیشتر سایز سه بخر
۵کیلو میگه اما تا۷یا۸کیلوهم قابل استفاده هست بزاربمونه
بستگی به چثه بچه داره
کافیه به نظرم بیشتر نگرید
فکر کنم خيلی زیادگرفتی
پیامهات چک کن
به نظرم ممکنه زیاد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.