نه سایز صفر ویک باید بگیری دو بزرگ
سایز یک باید بگیری ۲ تا ۶ کیلو هستش
من قطعا صفر هم میگیرم چون ۲ـ۴کیلو هستش لازمه واسه چند روز اول سر تجربه خواهرم که دخترش ۳۷۰۰بود قدش ۵۳بازم پوشک و لباس فقط صفر اندازه ش شد گرفتم جفتشو
دو که خیلی بزرگه اولش باید یک بگیری یا صفر
سایز ۱بگیر
زیاد بزرگ بگیری ممکنه پاهاش پرانتزی بشه(ممکنه!)
با تکون خوردن هم کثیفی ها از مایبیبیش میزنه بیرون و لباسش کثیف میشه
حالا صفر هیچ
یک بگیر حداقل
برادر زاده من ٣٤٠٠بدنيا اومد صفر ميبنده منم اول گفتم صفر نميخرم ديدم اون صفر ميبنده منم صفر ميخرم اتفاقا هنوز حالت گشادي داره
سایز صفرم باید بگیری تازه😂
نه عزیزم سایز یک بگیر بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.