۵ پاسخ

نه خوبه
اگه باز خواستی بخری سایر دو بخر
زیاد هم نخر سه بسته کافیه

بسته چقدر گرفتی ؟

بسته حالا بازم بستگی به رشد بچه داره

اگه بچه تپل باشه ک زیاده

دیگه نخر شاید بچه به مای بیبی حساسیت داشته باشه باز مولفیکس بخوای براش بخری

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی