من پارسال گرفتم همونو میپوشونم
تیشرت کوچیک نشده براشون
یه تیشرت مشکی براش گرفتم
ما برای نوزاد اولین سال سبز میپوشونیم سال بعد مشکی
من دو دست گرفتم
من اصلا دلم نمیاد مشکی بخرم براش رامپر سفید خریدم
من كه اصلا دلم نمياد لباس سياه تن بچه كنم…قربون امام حسين برم،ادم بايد قلبش پاك باشه،بظاهر بزار بگن كافره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.