۶ پاسخ

من پارسال گرفتم همونو میپوشونم
تیشرت کوچیک نشده براشون

یه تیشرت مشکی براش گرفتم

ما برای نوزاد اولین سال سبز میپوشونیم سال بعد مشکی

من دو دست گرفتم

من اصلا دلم نمیاد مشکی بخرم براش رامپر سفید خریدم

من كه اصلا دلم نمياد لباس سياه تن بچه كنم…قربون امام حسين برم،ادم بايد قلبش پاك باشه،بظاهر بزار بگن كافره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۴ ماهگی