۱۸ پاسخ

چ دلباز و بزرگع خونت😍

خونه قشنگیه بنظرم ایرادی نداره

بنظرم چیدمانت رو عوض کن.وایسا من برات بزنم هوش مصنوعی ببینم چه ایده ای میده 😃😃

خانما اینم از این زاویه

تصویر

ایرادی نداره ماشالله شیکه

همه چی خوبه بنظرم یه میز ناهارخوری بگیری فضارو بیشتر اشغال کنه بهتره

ساعتت جای بدی گذاشتی جابه جاش کن اینه کنسولت بذار جای ساعت

عالیه عشقم

خیلی خوشگله و خوش سلیقه ای مبارکه اما حسینیه ای چیدی گلم.فضا ها رو از هم جداا کن.

عالیه عزیزم اما اگه تلویزیون رو بزاری زیز تابلو و مبل هارو گرد بچینی جلوش شیک تر میشه

همچی عالیه فقد برای ریشه های فرش محافظ بگیر ک مرتب باشه

چینش مبلات بده و از تلوزیون خیلی دوره فرشات هم از هم فاصله بده

ایرادی نداره عزیزم

عالیهههههه

اینم یه زاویه دیگه

تصویر

خوش بحالتون توی شهرستانا چقدر خونه هاتون بزرگ و قشنگه❤️❤️
تهران خونه ها کوچیکه قدرت خرید ها هم کمتر

ندارهه

ایرادی نداره 😅

سوال های مرتبط