من کیسه ابم ترکید چون ۳۶هفته و چهارروز بودم خصوصی قبولم نکرد اخه nicuنداشت،،
رفتم دولتی چندساعت درد طبیعی کشیدم دیدن نمیشه سزارینم کردن
پنج روزم بچم دستگاه بود
کلا ۳۵۰هزار تومن گرفتن😂😂😂
الان برا بعدی هم سزارین اجباری هستم دکتر خودمم میاد بیمارستان تامین اجتماعی
اره همه گیر همینیم مگه بریم خصوصی که اونم خیلی هزینه میخاد
بله خیلی وقته این قانون هست
مگر اینکه بچه بریچ باشه یعنی پاهاش رو ب پایین باشع مادر فشار خون بالا دیابت داشته باش یا موقع زدن کیسه آب آبش سبز باشه یعنی جنین مدفوع کرده باشه
دکترا اکثرا ب همه میگن لگنت برای طبیعی خوبع که دروغ میگن
همه جا همینه فقط مختص دولتی نیست
کلا شکم اول اولویت با طبیعیه
اگه شرایطت نرمال باشه میگن طبیعی مگه اینکه اورژانسی باشی سزارین کنن
نامه بگیر از دکتر سز میکنن
باید زیر میزی بدی
اگه نامه دکتر باشه واقعا شرایط طبیعی نباشه انجام میدن ولی اگه شرایط طبیعی باشه ن انجام نمیدن
شکمای بعدیم بزور سزارین میکنن
آره اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.