بیمارستان های دولتی اصلا سزارین قبول نمیکنن؟

۱۰ پاسخ

شکم اول نه🥺

بستگی ب دکترت داره

شکم اول اختیاری نه

زایمان اگر مشکلی نداشته باشی باید اول درد طبیعی رو بکشی
تازه من سر دخترم نامه هم داشتم برا سزارین
بازم قبول نکرد گفت حالا که دردت گرفته اول یه تلاشی کنیم اگر نشد بعد سزارین
که از 10 صبح که رفتم تو فاز درد زایمان ساعت 6 بچم‌ رو طبیعی دنیا آوردن با این که همه دکترا گفتن نمیتونی طبیعی بیاری

سزارین اجباری رو قبول میکنن ولی اختیاری رو اصلا

چرا سزارین؟ طبیعی بهتره که

مگه دوم

نه مگ اینکه بچه بریچ باشه یا وزنش خیلی بالا باشه

سزارین اجباری رو فقط

سزارین اول نه

سوال های مرتبط