خانوما تب پسرم رو ۳۸ چیکار کنم؟واکسن زده

۳ پاسخ

روز اول هر ۴ساعت
روز دوم هر ۶ساعت قطره بده

اگه تبش کنترل نشد پاشویه بده
و اگه بازم بالا بود میتونی شیاف مخصوص اطفال استفاده کنی

استامینوفن بهش بده.. بهداشت نگفت چقد بدی بهش

پاشویه

سوال های مرتبط