۳ پاسخ

عزیزم ممکنه جهش رشدی باشه،و اینکه اقتضای سنش هم هست.یع مدت باهاش مدارا کن،همدلی کن و تایم کیفی رو ببر بالا بهتر میشه

اقتضای سن که هست
ولی کلا از سه سال به بالا خوبه بچه تحت نظر ی مشاور کودک باشه

یه دوره شربت آهن و مولتی ویتامین بده

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین ♥️♥️ مامان امیرحسین ♥️♥️ ۴ سالگی