ان تی رو اگه 13 هفته و 2 روز برم میشه ؟
لطفاً بگید خانما 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

تصویر
۶ پاسخ

برو تا دیرترنشده ولی بهترین زمانش ۱۲هفته و ۳روزه

تا ۱۳ و ۶ میشه ولی بهتره قبل از ۱۳ هفته بری
چون اگر رشد جنین جلوتر از تاریخ پریودت باشه کار سخت میشه

فردا پس فردا برو

تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داری ولی خب اینم در نظر بگیر که خیلیا وقتی میرن سونو سن بارداری رو ممکنه چند روز بیشتر بزنه اگر میتونی دو سه روز زودتر برو وگرنه که اشکال نداره

اره بابا اصلش همون دوازده سیزده هفته اس

سعی کن زودتر بری چون دیگه فایده نداره اونموقع مایع پشت گردن جنین جذب میشه

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا و تو دلی مامان زهرا و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری