برو تا دیرترنشده ولی بهترین زمانش ۱۲هفته و ۳روزه
تا ۱۳ و ۶ میشه ولی بهتره قبل از ۱۳ هفته بری
چون اگر رشد جنین جلوتر از تاریخ پریودت باشه کار سخت میشه
فردا پس فردا برو
تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داری ولی خب اینم در نظر بگیر که خیلیا وقتی میرن سونو سن بارداری رو ممکنه چند روز بیشتر بزنه اگر میتونی دو سه روز زودتر برو وگرنه که اشکال نداره
اره بابا اصلش همون دوازده سیزده هفته اس
سعی کن زودتر بری چون دیگه فایده نداره اونموقع مایع پشت گردن جنین جذب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.