من بچم گریه نمیکرد بیدار بود بیشتر اما سینمو میکردم دهنش با ولع میخورد دکتربهم گف همه بچه ها بخاطر گشنگی گریه نمیکنن چون ی سریا مظلوم هستن خیلی دیگ خفن گشنش بشه گریه شاید بکنه
نمیخوابه دوست داره همش زیر سینت باشه
دنبال سینه میگرده دهنشو باز میکنه
گریه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.