خانما بچه ک سیر نشه چه علائمی داره؟؟

۴ پاسخ

من بچم گریه نمیکرد بیدار بود بیشتر اما سینمو میکردم دهنش با ولع میخورد دکتربهم گف همه بچه ها بخاطر گشنگی گریه نمیکنن چون ی سریا مظلوم هستن خیلی دیگ خفن گشنش بشه گریه شاید بکنه

نمی‌خوابه دوست داره همش زیر سینت باشه

دنبال سینه میگرده دهنشو باز میکنه

گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان سپهر👶🏻♥️ مامان سپهر👶🏻♥️ ۹ ماهگی
مامان آریا 🥹🤍🎈 مامان آریا 🥹🤍🎈 ۱۶ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان پویان مامان پویان ۱۵ ماهگی