۲ پاسخ

دهنشون حباب داره همیشه،صدای خس خس سینه شون میاد،موقع شیرخوردن خیلی مقاومت میکنه و سرشو به چپ و راست میچرخونه،سینه رو به سختی میگیره

اب دهن قبل ۴ ماه بیرون بیاد، صدای قورت دادن، کمانی شدن، تو خواب بهتر از بیداری شیر خوردن

سوال های مرتبط

مامان ایهان و ایلین😘 مامان ایهان و ایلین😘 ۱۳ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی