مامانا علائم زایمان زودرس چیه؟

۲ پاسخ

نترس چیزی نیست عادیه ،اینا که گفتی علائم زایمان نیست،تو اصلا درد و انقباض نیست فقط یهو ممکنه کیسه آب پاره شه یا مثلا خونریزی داشته باشی

علائمت چیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۲ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۱ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۱۱ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی
مامان آراز مامان آراز ۱۰ ماهگی
مامان هیوا🩷🩷 مامان هیوا🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان یکتا🩷 مامان یکتا🩷 ۱ ماهگی