۶ پاسخ

بله خوبه ماشالله

دختر منم ۲/۹۰۰ بدنیا اومد الان ۹/۴۰۰ فقط شیرخشک میخوره غذا نمیدم

خوبه عزیزم رو خط سبزه دخترم تولدش ۱۶۰۰ نه ماهگی ۸۷۰۰

بله خوب خدا رو شکر بچه من هم نه ماهگی بردم ۷۹۰۰. بود گفت خوب

اره ب نظرم خوبه
دختر من امروز ۹ ماهگی ۸۲٠٠بود با اینکه وزن تولدش3/500بود

آره ماشالله خوبه🤩خداحفظش کنه
دختر من 7200😔

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۷ ماهگی