خانما کوچولو هاتون رو چجوری میخوابونید؟!

تصویر
۱۴ پاسخ

کنارش درازمیکشم با سینه میخوابه

میذارم اینقدر بازی کنه تا خودش راحت بخوابه گاهی وسط بازی بیهوش میشه

نمیخوابونم خودش ک خوابش بگیره میاد میچسبه ینی بغل کن و میخوابه

به هزار سخنی ساعت یک و دو شب باید بغلش کنم آهنگ بذارم نیم ساعت تو خونه بچرخم و برقصم و تکون تکونش بدم تا بخوابه

خودش میخوابه ،یکم میتابه تا جای خوب پیداکنه و بخوابه

به‌بدبختی

بسختی😑
ناز و نوازشش میکنم براش شعر میخونم و…

زیرسینه با می می جان رفیق شفیقش🫠😂

از همون نوزادیش تا الان فقط رو پام میخوابه
با لالایی که براش میخونم و پستونک

میخوابم یکم پیشش روی تختمون میخوابه خودش

قبلشم شیر میخوره و چراغا خاموش

زیر سینه 🤐🥴

روپا صوت دعای توسل و پستونک

پا فلج شدم . تا ۶ ماهگی داخل گهواره می‌خوابید بعدش دیگه نخوابید

سوال های مرتبط