۷ پاسخ

گلم من چندین طعم اینارو گرفتم برای پسر بزرگم
همه شون نخوندم ولی روی دو سه تاشون نوشته زیر۲سال مصرف نشه
حتما توضیحات روی جعبه رو بخون عزیزم

ولی طعمش عالیههه😋😋

این بیشتر برای بزرگسالانه عزیزم

عزیزم بهتره از این مدلا ندید چون فراوری شده هستن. واسه بچه همون جودوسرپرک ساده و غیرفوری بهتره

من روشون رو خوندم قندشون برا بچه زیر ۲ سال زیاده نخریدم
پشتشو بخون اگ زیاده نده خودت بخور

اینا فوریه خوب نده بهش

اولین باره میبینم از کجا گرفتی ؟

ن دفعه اولیه ک میبینم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی